Dynamics NAV is de basis voor de meest complete bedrijfssoftware die u voor uw bedrijf kan vinden!

HIER VINDT U NOG MEER GOEDE BEDRIJFSSOFTWARE VAN VROEGER

Op onze site vindt u heel veel software, systemen en oplossingen terug. Maar we hebben nog veel meer te bieden.

Want onze software wordt ontwikkeld sinds 1983 en werd heel lang onder de naam FINAD verkocht. In 2003 werd een andere firma eigenaar van onze FINAD. Want ook al hadden we een 500 klanten op dit systeem, toch vonden we dit te weinig. En dus besloten we om FINAD door te verkopen, zodat wij ons volop konden concentreren op andere toepassingen.

Sinds 1996 verkopen we Navision, wat later Dynamics werd. Met meer dan 110.000 klanten wereldwijd  is deze oplossing vandaag de dag de meest gebruikte ERP bedrijfssoftware bij kleine en middelgrote ondernemingen in tal van sectoren. Microsoft Dynamics biedt de beste prijs/kwaliteit voor KMO’s en is met meer dan 9.000 eindklanten ook marktleider in de Benelux.

Microsoft staat garant voor voortdurende innovatie en jaarlijks komen er nieuwigheden bij die het  pakket en de productiviteit nog meer te verbeteren. Dit is de bedrijfssoftware die KMO’s de grootste toekomstgarantie en vooruitgang biedt.

ENKELE VAN ONZE OUDE OPLOSSINGEN VINDT U HIER

FINAD verminderde uw administratie, verbeterde uw interne werking en hielp u kosten besparen. Het was een platform waarop alle afdelingen met elkaar samenwerkten, zodat informatie sneller doorstroomde en mensen geen nodeloos dubbelwerk moesten doen. Informatie moest voortaan slechts 1 maal ingegeven worden, zodat uw medewerkers meer tijd kregen voor klanten en andere belangrijke opdrachten. Met onze toepassingen beschikte u over een geïntegreerde oplossing voor kleine en middelgrote ondernemingen die uw efficiëntie verbeterde en er voor zorgde dat u korter op de bal kon spelen!

U kon uw systeem modulair samenstellen en kiezen uit een ruime selectie aan standaardmodules al naargelang de afdelingen die u heeft. U kon starten met 1 of enkele modules en naderhand uitbreiden. Bovenop deze standaardmodules kon u aanpassingen laten aanbrengen. Wij leverden een flexibel systeem dat u helemaal volgens uw wens, tempo en budget kon inrichten.

Daarbij hadden we onder meer deze modules in FINAD:

Calculatieprogramma bouw

Software voor transport en logistiek

Software verhuur vastgoed

Software verhuur materieel

Software verhuur machines

Software voor verhuurbedrijf

Software voor verhuurders

IT partner Limburg

Installatiebedrijven

IT partner Brabant

Software voor ramen en deuren

Software voor service en onderhoud

ERP software bouw

ERP voor kleine bedrijven

ERP voor KMO

ERP productie

ERP software productie

Navision nieuwste versie

Business Central nieuwste versie

Productie

Software voor projectontwikkeling

Software voor projectontwikkelaars

Software interieurbouw

Software voor advocaten

Software voor technische dienst

Software voor Limburg

Software voor Antwerpen

Software voor Brabant

Verhuur

Bouw

FINAD WERKTE NIET OP VELE TOESTELLEN EN SYSTEMEN, MODERNE SOFTWARE WEL

Onze oplossing FINAD was bedrijfssoftware voor elke afdeling van uw bedrijf. Maar het was Windows gebaseerde software die enkel op Windows werkte.

En dat is niet zoals moderne software vandaag de dag. Want 1 van de knappe eigenschappen van hedendaagse software is dat het op veel toestellen kan draaien. En dat u het kan gebruiken op kantoor, thuis of onderweg, op laptop en desktop.

De software zoals Business Central is wel standaard hierop voorzien. Zodat u van overal kan werken en dus steeds productief kan zijn.

U vindt meer informatie over de Business Central software elders op deze site. En u kan zeker contact met ons opnemen voor extra informatie.

 

OPLOSSINGEN AANVULLEND OP FINAD

Planningssoftware

Goede planning helpt u geld verdienen. Daarom ontwikkelden wij dan ook tal van planningsoplossingen.

Wij hebben zowel oplossingen voor taakplanning, persoonsplanning als GANT projectplanning. Ons sterk punt is dat deze alle 3 met elkaar samenwerken, van detailplanning tot urenregistratie.

Verkoop en CRM

Professioneel verkoopsbeheer en een goed overzicht op offertes en aanbestedingen is belangrijk in elk bedrijf.

Onze verkoop en CRM modules die naadloos werken in en met onze software zullen u helpen uw verkoopproces te stroomlijnen en overzichtelijker te houden.

Documentbeheer

Wij bieden tal van oplossingen aan om u te helpen met uw documentbeheer, neem even een kijkje op onze website voor meer informatie.

Personeelsbeheer

Wij beschikken ook over software voor HRM en personeelsbeheer.

In onderstaande vindt u een overzicht van enkele van de modules in onze personeelssoftware:

Apps

Van waar u ook bent informatie opvragen of ingeven? Online bestellen of materiaal en materieel aanvragen? Uw calculatie of boekhouding opvolgen via een app? Het kan allemaal met onze apps.

Track & Trace

FINAD software kan samenwerken met verschillende oplossingen voor track&trace.

Internetsites

Internetsites worden meer een meer gebruikt om klanten en medewerkers vanop afstand toegang te geven tot informatie. Zo beschikken wij ook over een internetportaal dat wij kunnen koppelen aan uw Dynamics software. Zodat mensen 24 uur op 24 uw informatie kunnen raadplegen van waar dan ook.

Managementrapportage

Meten is weten. En goede cijferinformatie helpt goede beslissingen te nemen. Onze software helpt u hiermee, maar klanten die hierin nog een stap verder willen gaan helpen wij ook graag verder.

Hardware en cloud

Wij kunnen u alle mogelijke hardware en cloud leveren voor uw Dynamics software. Wij leveren totaaloplossingen voor bedrijven.

Office 365 en SharePoint

Ook hiervoor kan u bij ons terecht.

GECONTACTEERD WORDEN?